Vi erbjuder olika former av massage som används för att behandla hållningen/smärtor/ont/stelheter/obalanser/dålig cirkulation i kroppen. Varje behandling uformas och anpassas just efter dina behov.

LYMFMASSAGE
Sätter fart på kroppens avlopp. Lymfsystemet stimuleras med djupandning och lätta tryck och strykningar i lymfflödets riktning. Behandlingen blir därför en blandning av muskelmassage, andning och tryck och ibland något djupare grepp för att lösa upp fibroserna. Detta är en mycket lugnande behandling, eftersom lymfsystemet fungerar bäst när man är avslappnad! Lymfsystemet stimuleras att arbeta bättre utan att öka blodcirkulationen.
Behandlingen passar ALLA, men speciellt personer med någon typ av svullnad, smärta, domningar eller trötthetssymptom. Tänk på att dricka ordentligt med vatten före och efter behandlingen för bästa effekt.

AVSLAPPNINGSMASSAGE
Lugn och mjuk rygg- och axelmassage med fokus på avslappning och återhämtning. Alla grepp utförs med ett lätt tryck och med långsamma rörelser.

MEDICINSK MASSAGE TERAPI / DJUPGÅENDE MASSAGE BEHANDLING
Den medicinska massagen är hos mig en djupgående muskelmassage ibland i kombination med olika stretch-och töjsekvenser för ökad rörlighet. Jag utgår alltid från kundens behov och tillsammans skräddarsyr vi en behandling för just det kunden söker för.

Den medicinska massageterapin används för behandling av flera typer av symptom och besvär. Några av dessa är:

• Karpaltunnelsyndrom
  • Ischias
  • Piriformis syndrom
  • Rotatorkuffskador
  • Migrän
  • Spänningshuvudvärk
  • Minskad rörelseförmåga
  • Rygg och nacksmärtor
  • Tennis, Golf -armbåge
  • Muskelkramper
  • Sport och träningsskador
  • Överbelastningsskador

ANSIKTSMASSAGE

• Rengöring,massage,avslutande produkter
  • Effekter på ansiktsmassage
  • Frigör ansikts/huvudet spänning
  • Öka blod och lymfcirkulation
  • Öka spänd och elasticitet i ansiktets muskler

RYGGBEHANDLING
Rengöring, peeling, porrengöring, massage, mask, avslutande produkter.